Regulamin

Sklep internetowy vision-art.pl

 

Słowniczek

 

Sklep Internetowy vision-art.pl działający pod adresem vision-art.pl dający możliwość  zamawiania produktów znajdujących się w jego ofercie przez Internet; 

Dni robocze - dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od  pracy; 

Klient – osoba dokonująca Zamówienia; 

Zamówienie – zamówienie złożone przez Klienta w Sklepie, zgodnie z Regulaminem; 

Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu, określający prawa i obowiązki stron umowy, na mocy  której następuje złożenie Zamówienia i jego realizacja. 

 

Przyjmowanie i realizacja Zamówień

 

1. Sklep Internetowy vision-art.pl przyjmuje Zamówienia za pośrednictwem strony vision-

art.pl Po złożeniu Zamówienia, Klient za pośrednictwem poczty elektronicznej zostaje 

powiadomiony o jego przyjęciu przez Sklep. 

 

2. Sklep Internetowy realizuje Zamówienia wyłącznie na terenie Polski złożone przez 

pełnoletnie osoby fizyczne lub osoby prawne (lub inne podmioty nie posiadające 

osobowości prawnej, posiadające zdolność do czynności prawnych) mające swój adres 

zamieszkania lub siedzibę na terenie Polski. 

 

3. Przedmiotem sprzedaży są Produkty. 

 

4. W trakcie składania Zamówienia Klient dokonuje: 

a. Wyboru zamawianych Produktów 

b. Wyboru sposobu i adresu dostawy 

d. Wyboru sposobu płatności 

5. Minimalne zamówienie zaproszeń / winietek / zawieszek lub innych personalizowanych przedmiotów z wyjątkiem ksiąg gości) wynosi 10szt.

6.  Realizacja Zamówienia rozpoczyna się po uzyskaniu od klienta  akceptacji projektu graficznego  i trwa 7-10 dni roboczych.

7. Zamówienie jest wysyłane najpóźniej 10 dnia po uzyskaniu przez Zamówienie statusu  potwierdzonego. 

8. Zamówienie uzyskuje status potwierdzonego gdy Klient zaakceptuje projekt graficzny oraz zapłaci za zamówienie lub poinformuje Sprzedawcę o wyborze przesyłki pobraniowej.

 

Zmiany w Zamówieniach

 

1. Klient może dokonać zmian w Zamówieniu kontaktując się za pośrednictwem poczty 

elektronicznej na adres: kontakt@vision-art.pl lub telefonicznie pod numerem 728747999

 

2. Zmiany ilości zamawianych Produktów Klient może dokonać do momentu uzyskania przez 

Zamówienie statusu Zamówienia potwierdzonego. 

 

3. Zmiany w adresie dostawy, zmiany danych na fakturze Klient może dokonać do momentu  nadania przesyłki. 

 

4. W przypadku rezygnacji z Zamówienia, jeśli zapłata za Produkty została dokonana w  formie przedpłaty, zwrot zapłaconej kwoty nastąpi w terminie 14 (czternaście) dni od  dnia rezygnacji, na rachunek Klienta, z którego płatność została dokonana. Jeżeli Klient  nie posiada własnego rachunku bankowego, należność zostanie zwrócona przekazem  pocztowym na adres przez niego wskazany. Klient może dokonać rezygnacji do momentu gdy Zamówienie uzyska status potwierdzonego.

Ceny

1. Wszystkie ceny w Sklepie są podawane w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 

2. Ceny zamieszczone przy Produktach nie zawierają kosztów przesyłki. 

3. Cena zamieszczona przy Produkcie w chwili złożenia Zamówienia przez Klienta jest  wiążąca w całym okresie realizacji Zamówienia. 

4. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia przedstawiana jest w koszyku po  dokonaniu przez Klienta wyboru sposobu dostawy Zamówienia oraz formy płatności. 

5. Sklep internetowy może udzielić zniżki w postaci kuponu rabatowego. Kupony rabatowe nie łączą się oraz nie obniżają ceny wysyłki.

 

Warunki dostawy:

 

Płatność przelewem:

  Poczta Polska - priorytet - 16,00 zł

Przesyłka kurierska DHL - 19,00zł 

Paczkomaty INPOST / odbiór w punkcie - 13,00zł 

Usługa express 59,00zł

 

Płatność za pobraniem:

  Poczta Polska - priorytet - 24,00 zł

Przesyłka kurierska DHL - 28,00zł

Paczkomaty INPOST / odbiór w punkcie - 16,00zł 

 Usługa express 68,00zł

 

2. W przypadku wyboru opcji odbioru osobistego,  Klient zobowiązany jest do wcześniejszego umówienia terminu odbioru produktu.

 

Formy płatności

 

1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Produkty: 

a. Płatność gotówką przy odbiorze w przypadku dostarczenia Zamówienia za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej - należność pobiera listonosz,  kurier lub opłata jest uiszczania w Paczkomacie, jeśli jest on do tego dostosowany. 

b. Karta płatnicza lub przelew elektroniczny (e-przelew) 

c. W przypadku odbioru osobistego płatność gotówką.

 

Odstąpienie od umowy 

 

1. Klient niniejszym przyjmuje do wiadomości, że z uwagi na fakt, iż Produkty ( z wyjątkiem kopert niepersonalizowanych) są  przedmiotami nieprefabrykowanymi, wyprodukowanymi według specyfikacji Klienta i służącymi zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb w rozumieniu art. 38 ust. 3  ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, 827 t.j.), 

Klientowi  nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy. 

 

2. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, 827 t.j.),  Klient może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, poprzez  wysłanie pisemnego oświadczenia na adres: kontakt@vision-art.pl w terminie 14 (czternastu)  dni od dnia odebrania przesyłki. 

 

3. W razie odstąpienia od umowy, strony zobowiązane są do zwrotu tego co sobie wzajemnie  świadczyły w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta była konieczna w granicach  zwykłego zarządu. 

4. Zwracane Produkty należy odesłać w terminie 14 (czternastu) dni od momentu wysłania  oświadczenia na adres:

Imprimo  Artur Jakubas

 

Mieszczańska 9/15

 

30-313 Kraków

.

5. Klient powinien prawidłowo zabezpieczyć Produkty przed uszkodzeniami mogącymi  powstać w trakcie przesyłki. 

6. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób  dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do  zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów

7. Sklep dokona zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty niezwłocznie, nie później niż w  terminie 14 (czternastu) dni. Zwrot zapłaconej kwoty nastąpi na rachunek Klienta, z  którego płatność została dokonana lub przekazem pocztowym na adres Klienta wskazany w  oświadczeniu. 

 

8. Punkty 2-7 obowiązują jedynie w przypadku zakupu produktu koperty niepersonalizowane.

 

Reklamacje

 

1. Reklamacje Produktów:

a. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w szczególności w  przypadku stwierdzenia w dostarczonym Produkcie wad technicznych, uszkodzeń  mechanicznych powstałych w trakcie transportu lub niezgodności zawartości  przesyłki z Zamówieniem. 

b. Reklamacje należy składać na adres mailowy kontakt@vision-art.pl, tel. 728 747 99

c. Sklep rozpatrzy reklamacje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu)  dni od daty zgłoszenia reklamacji. 

d. Produkty uszkodzone zostaną wymienione na pełnowartościowe. W przypadku  braku możliwości wymiany Produktu Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie  Produktu najpóźniej w terminie 7 (siedmiu) dni od momentu rozpatrzenia reklamacji. 

 

Bezpieczeństwo i ochrona danych 

 

1. Dane osobowe będą przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp osobom trzecim  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014  r. poz. 1182). Zalogowanie się na stronie Sklepu Internetowego i złożenie Zamówienia  jest możliwe pod warunkiem wyrażenia przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych  osobowych w celu realizacji Zamówienia. 

2. Zgodnie z art. 24 ust.1 pkt 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest  dobrowolne. Ponadto każdemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz ich  poprawiania. 

 

Postanowienia końcowe

1. Do każdego Zamówienia wystawiana jest paragon, będący  dowodem zakupu.

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl